tisdag 26 juni 2012

Dag 24

Nu befinner jag mig på Åsele camping. Sämst hittills. Tog ett tag innan man kunde ta den efterlängtade duschen. Gick först till ett servicehus som jag till slut fatta inte var i drift (ingen skylt om det). Sedan funkade inte varmvattnet på stora servicehuset, fick be om hjälp av ägarinnan (holländska). Yes, då fick jag klaga lite, känns skönt!
Däremot var Lycksele camping hur proffsigt som helst. Bäst hittills. Nytt servicehus, mycket rent och bakgrundsmusik.
Cyklingen har annars gått bra. Tråkigt väder bara. Hade mycket tur eftersom jag missade dom värsta skurarna runt omkring mig.
Annars, åt jag pizza i Åsele och handlade mat. Kan tillägga att jag åt morötter efteråt.......plus massa kakor:)
Nu ska jag sova här några meter ifrån Ångermanälven!

3 kommentarer:

  1. Pizzan ser jättegod ut !
    /BMW

    SvaraRadera
  2. Det var den! Lite annorlunda vegetarisk pizza. Nu sitter jag och äter vegetarisk pizza i Dorotea. Känner mig allert i kroppen också!

    SvaraRadera